Również w tym sezonie Big Star stawia na znajomą stylistykę, kojarzoną z poprzednich kampanii: grupa przyjaciół różniących się wiekiem i osobowością reprezentuje odbiorców marki, dla których ważna jest wolność w sposobie bycia i ubierania. Najnowsza kolekcja marki to przede wszystkim pozytywne emocje, energia, atmosfera luzu i swobody.
Hasło przewodnie Big Star, które od lat przyświeca marce: Your Life. Your Jeans jest niezmiennie punktem wyjścia, który od lat utożsamiany jest z wolnością i podążaniem za własnymi przekonaniami. Wygodny i ponadczasowy, uniwersalny i zawsze aktualny, niezależnie od obowiązującej mody i trendów, pozwala czuć się swobodnie w każdej sytuacji. Dżins jest bazą do setek stylizacji od najbardziej odważnych, po eleganckie. Doskonale łączy się z innymi materiałami i elementami garderoby, sprawdza się niemal w każdej konfiguracji, niezależnie od okazji. Jest stałym elementem naszego ubioru i towarzyszy nam niemal codziennie.
Autorem sesji wizerunkowej jest znany polski fotograf Marcin Tyszka, który współpracuje z marką już po raz trzeci, podobnie jak agencja Warsaw Creatives, która odpowiada za produkcję. Materiał video do kampanii zrealizował Kuba Kossak.
Autorem sesji wizerunkowej jest znany polski fotograf Marcin Tyszka, który współpracuje z marką już po raz trzeci, podobnie jak agencja Warsaw Creatives, która odpowiada za produkcję. Materiał video do kampanii zrealizował Kuba Kossak.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz